Модернізація АС КПР «Стріла-Аленія» Київського центру ОрПР для підключення до системи AMHS


Сектор
Транспорт
Напрям
Забезпечення безпеки цивільної авіації
Попереднє інвестиційне ТЕО
Статус проєкту
Інвестиційне ТЕО
Входження в портфель
Державний рівень СП
Реалізація
Завершення

Загальна інформація

Опис проєкту

Модернізація Автоматизованої Системи  Керування Повітряним Рухом (АС КПР) «Стріла-Аленія» Київського центру ОрПР для підключення до системи обробки та обміну повідомленнями служби обслуговування повітряного руху AMHS (Air Traffic Services Message Handling System ).

Мета проєкту

Основна мета:

Покращення стану інфраструктури

Додаткова мета:

Нарощування потужностей, Підвищення якості послуг

Опис мети проєкту та способи її досягнення

Забезпечення отримання повідомлень ОПР, що генеруються АС КПР, їх обробку та передавання за допомогою AMHS. Відмова від використання аналогової мережі обміну текстовими повідомленнями AFTN (Aeronautical Fixed Telecommunications Network).

Проблеми та способи їх вирішення в наслідок реалізації проєкту

Відновлення польотів у післявоєнний та перехідний період є важливою складовою економічного відновлення України і, як наслідок, повноцінного функціонування авіаційної галузі України. Планами розвитку підприємства було передбачено провести модернізацію АС КПР «Стріла-Аленія» Київського центру ОрПР для підключення до системи AMHS, але через світову вірусну пандемію, а потім російське вторгнення виконати модернізацію не вдалося. Модернізація вирішує питання підключення АС КПР до цифрової мережі передавання повідомлень ОПР AMHS, також є важливою умовою для забезпечення надання ОПР і безпеки польотів цивільної авіації..

Соціально-економічний контекст

Показник

Значення

Інший функціональний

100 тис.шт

Стратегічне обґрунтування

Стратегічна доцільність проєкту

Сектор

Транспорт

Підсектор

Авіаційний транспорт

Напрям

Забезпечення безпеки цивільної авіації

Стратегічний документ

Національна транспортна стратегія України на період до 2030 року

Завдання

1 Забезпечення відповідності інфраструктури аеропортів та аеронавігаційної системи стандартам та рекомендованій практиці Міжнародної організації цивільної авіації (International Civil Aviation Organization, ICAO) та вимогам acquis ЄС у сфері авіації

Цілі проєкту

Показник
Базове значення
Цільовe значення

Попит на послугу та його динаміка

Показник
Рік
Попит
Річний попит на послуги/інфраструктуру
1
100 тис.шт
Економічне обґрунтування

Альтернативні технічні рішення

Технічне рішення 1

Модернізація АС КПР «Стріла-Аленія» Київського центру ОрПР для підключення до системи AMHS

Технічне рішення 2

Збереження існуючої системи підключення АС КПР «Стріла-Аленія» Київського центру ОрПР через AFTN

Загальні витрати37'700'000 ГРН33'000'000 ГРН
  • На підготовку
  • 600'000 ГРН400'000 ГРН
  • На реалізацію
  • 28'800'000 ГРН19'600'000 ГРН
  • На експлуатацію
  • 7'500'000 ГРН12'000'000 ГРН
  • На закриття
  • 800'000 ГРН1'000'000 ГРН
    Середньорічні витрати500'000 ГРН800'000 ГРН
    Тривалість проєкту, в т.ч.9 місяців15 місяців
  • Термін розробки повного ТЕО
  • 3 місяці3 місяці
  • Термін реалізації
  • 6 місяців12 місяців
    Тривалість експлуатації180 місяців180 місяців
    Цільові показникиВизначені Визначені
    Статус технічного рішення
    Активне
    Відхилене
    Компоненти технічного рішення
    До компонентів
    0
    До компонентів
    0

    Фінансове обґрунтування

    Загальний бюджет проєкту

    Загальний попередній бюджет37'700'000 ГРН33'000'000 ГРН
    Капітальні витрати37'700'000 ГРН33'000'000 ГРН
    Операційні витрати0 ГРН0 ГРН

    Попередній розпис видатків

    Операційні витрати на реалізацію0 ГРН0 ГРН
    На підготовку600'000 ГРН400'000 ГРН
    На реалізацію28'800'000 ГРН19'600'000 ГРН
    На експлуатацію7'500'000 ГРН12'000'000 ГРН
    На закриття800'000 ГРН1'000'000 ГРН

    Середня вартість проєкту на одного отримувача послуги

    Одиниця послугиВартість аеронавігаційного обслуговування базується на покритті витрат на його забезпечення і розраховується відповідно до принципів Євроконтролю. Виражається як ставка плати за аеронавігаційне обслуговування, яка залежить від частини повітряного простору, де ПС отримує обслуговування та його маси. У базі витрат окремі проєкти не відокремлюються, тож визначити вартість проєкту на одного отримувача послуги є неможливим. На 24.02.2022 діяла ставка плати за аеронавігаційне обслуговування у розмірі 51 Євро.
    Вартість одиниці послуги2'500 ГРН

    Дохідність проєкту

    Чи передбачається проєктом отримання доходу?

    ВідповідьНіНі

    Механізми фінансування проєкту

    Чи визначені джерела та механізми фінансування?

    Джерело та механізмТакНі

    Джерела фінансування

    Затверджені кошти0 ГРН0 ГРН
    Очікувані кошти0 ГРН0 ГРН
    Управлінське обґрунтування

    Оцінка ризиків

    Фінансовий ризикВизначеніНе визначені
    Підсумки техніко-економічного аналізу
    Економічний аналіз
    Соціальні вигоди та витрати
    збереження робочих місць
    Екологічні вигоди та витрати
    немає прямих екологічних вигод
    Непрямі вигоди та витрати
    функціонуючий авіаційний транспорт України; виконання державної функції щодо забезпечення аеронавігаційного обслуговування міжнародного повітряного транспорту