- Підготовка
- Загальний опис
- Стратегічне обґрунтування
- Економічне обґрунтування
- Фінансове обґрунтування
- Управлінське обґрунтування
Загальна інформація
Опис проєкту
Покриття зон відповідальності органів обслуговування повітряного руху засобами ВЧ-діапазону для забезпечення зв’язку «повітря – земля»
Мета проєкту
Основна мета:
Покращення стану інфраструктури
Додаткова мета:
Нарощування потужностей
Опис мети проєкту та способи її досягнення
Покращення якості зв’язку «повітря-земля» та стану відповідної інфраструктури шляхом впровадження засобів АПЕЗ ВЧ.
Проблеми та способи їх вирішення в наслідок реалізації проєкту
Значні масштаби простору, що обслуговується органами ОПР, призводять до необхідності застосувати для управління повітряним рухом радіо засобів ВЧ-діапазону. Встановлення додаткових приймально-передавальних радіоцентрів ВЧ-діапазону дозволить забезпечити надання більш якісного обслуговування повітряного руху в зоні відповідальності органів ОПР.
Соціально-економічний контекст
Показник
Значення
Інший функціональний
100 тис.шт
Стратегічне обґрунтування
Стратегічна доцільність проєкту
Сектор
Транспорт
Підсектор
Авіаційний транспорт
Напрям
Забезпечення безпеки цивільної авіації
Стратегічний документ
Національна транспортна стратегія України на період до 2030 року
Завдання
1 Забезпечення відповідності інфраструктури аеропортів та аеронавігаційної системи стандартам та рекомендованій практиці Міжнародної організації цивільної авіації (International Civil Aviation Organization, ICAO) та вимогам acquis ЄС у сфері авіації
Цілі проєкту
Показник
Базове значення
Цільовe значення
Попит на послугу та його динаміка
Показник
Рік
Попит
Річний попит на послуги/інфраструктуру
1
100 тис.шт
Економічне обґрунтування
Альтернативні технічні рішення
Технічне рішення 1
Впровадження систем авіаційного повітряного електрозв’язку високочастотного діапазону (АПЕЗ ВЧ)
Технічне рішення 2
Впровадження систем авіаційного повітряного електрозв’язку ДВЧ-діапазону (дуже високочастотного (АПЕЗ ДВЧ)
Загальні витрати16'830'000 ГРН27'960'000 ГРН
Середньорічні витрати600'000 ГРН720'000 ГРН
Тривалість проєкту, в т.ч.21 місяць30 місяців
Тривалість експлуатації120 місяців120 місяців
Цільові показникиВизначені Визначені
Статус технічного рішення
Активне
Відхилене
Компоненти технічного рішення
Фінансове обґрунтування
Загальний бюджет проєкту
Загальний попередній бюджет16'830'000 ГРН27'960'000 ГРН
Капітальні витрати16'830'000 ГРН27'960'000 ГРН
Операційні витрати0 ГРН0 ГРН
Попередній розпис видатків
Операційні витрати на реалізацію0 ГРН0 ГРН
На підготовку250'000 ГРН360'000 ГРН
На реалізацію9'780'000 ГРН18'000'000 ГРН
На експлуатацію6'000'000 ГРН7'200'000 ГРН
На закриття800'000 ГРН2'400'000 ГРН
Середня вартість проєкту на одного отримувача послуги
Одиниця послугиВартість аеронавігаційного обслуговування базується на покритті витрат на його забезпечення і розраховується відповідно до принципів Євроконтролю. Виражається як ставка плати за аеронавігаційне обслуговування, яка залежить від частини повітряного простору, де ПС отримує обслуговування та його маси. У базі витрат окремі проєкти не відокремлюються, тож визначити вартість проєкту на одного отримувача послуги є неможливим. На 24.02.2022 діяла ставка плати за аеронавігаційне обслуговування у розмірі 51 Євро.
Вартість одиниці послуги2'500 ГРН
Дохідність проєкту
Чи передбачається проєктом отримання доходу?
ВідповідьНіНі
Механізми фінансування проєкту
Чи визначені джерела та механізми фінансування?
Джерело та механізмТакНі
Джерела фінансування
Затверджені кошти0 ГРН0 ГРН
Очікувані кошти0 ГРН0 ГРН
Управлінське обґрунтування
Оцінка ризиків
Фінансовий ризикВизначеніНе визначені
Підсумки техніко-економічного аналізу
Економічний аналіз
Соціальні вигоди та витрати
збереження робочих місць
Екологічні вигоди та витрати
немає прямих екологічних вигод
Непрямі вигоди та витрати
функціонуючий авіаційний транспорт України; виконання державної функції щодо забезпечення аеронавігаційного обслуговування міжнародного повітряного транспорту