Впровадження засобів запису та відтворення мовної інформації


Сектор
Транспорт
Напрям
Забезпечення безпеки цивільної авіації
Попереднє інвестиційне ТЕО
Статус проєкту
Інвестиційне ТЕО
Входження в портфель
Державний рівень СП
Реалізація
Завершення

Загальна інформація

Опис проєкту

Обладнання забезпечує запис і відтворення перемовин диспетчерів із повітряними судами, з суміжними центрами обслуговування повітряного руху, зі службами аеропортів, з персоналом ЗНС і підрозділами Збройних Сил України.

Мета проєкту

Основна мета:

Покращення стану інфраструктури

Додаткова мета:

Підвищення якості послуг

Опис мети проєкту та способи її досягнення

Забезпечення запису, зберігання та відтворення мовної інформації, яка використовується для контролю дій диспетчерів при розслідуванні авіаційних подій.

Проблеми та способи їх вирішення в наслідок реалізації проєкту

Системи запису та відтворення мовної інформації, які наразі використовує Украерорух, фізично та морально застаріли. Термін експлуатації зазначеного обладнання сплив.

Соціально-економічний контекст

Показник

Значення

Інший функціональний

100 тис.шт

Стратегічне обґрунтування

Стратегічна доцільність проєкту

Сектор

Транспорт

Підсектор

Авіаційний транспорт

Напрям

Забезпечення безпеки цивільної авіації

Стратегічний документ

Національна транспортна стратегія України на період до 2030 року

Завдання

1 Забезпечення відповідності інфраструктури аеропортів та аеронавігаційної системи стандартам та рекомендованій практиці Міжнародної організації цивільної авіації (International Civil Aviation Organization, ICAO) та вимогам acquis ЄС у сфері авіації

Цілі проєкту

Показник
Базове значення
Цільовe значення

Попит на послугу та його динаміка

Показник
Рік
Попит
Річний попит на послуги/інфраструктуру
1
100 тис.шт
Економічне обґрунтування

Альтернативні технічні рішення

Технічне рішення 1

Впровадження засобів запису та відтворення мовної інформації

Технічне рішення 2

Збереження існуючої інфраструктури запису та відтворення мовної інформації

Загальні витрати126'000'000 ГРН128'320'000 ГРН
  • На підготовку
  • 5'000'000 ГРН120'000 ГРН
  • На реалізацію
  • 100'000'000 ГРН126'000'000 ГРН
  • На експлуатацію
  • 20'000'000 ГРН1'200'000 ГРН
  • На закриття
  • 1'000'000 ГРН1'000'000 ГРН
    Середньорічні витрати2'000'000 ГРН12'000'000 ГРН
    Тривалість проєкту, в т.ч.12 місяців27 місяців
  • Термін розробки повного ТЕО
  • 3 місяці3 місяці
  • Термін реалізації
  • 9 місяців24 місяці
    Тривалість експлуатації120 місяців120 місяців
    Цільові показникиВизначені Визначені
    Статус технічного рішення
    Активне
    Відхилене
    Компоненти технічного рішення
    До компонентів
    0
    До компонентів
    0

    Фінансове обґрунтування

    Загальний бюджет проєкту

    Загальний попередній бюджет126'000'000 ГРН128'320'000 ГРН
    Капітальні витрати126'000'000 ГРН128'320'000 ГРН
    Операційні витрати0 ГРН0 ГРН

    Попередній розпис видатків

    Операційні витрати на реалізацію0 ГРН0 ГРН
    На підготовку5'000'000 ГРН120'000 ГРН
    На реалізацію100'000'000 ГРН126'000'000 ГРН
    На експлуатацію20'000'000 ГРН1'200'000 ГРН
    На закриття1'000'000 ГРН1'000'000 ГРН

    Середня вартість проєкту на одного отримувача послуги

    Одиниця послугиВартість аеронавігаційного обслуговування базується на покритті витрат на його забезпечення і розраховується відповідно до принципів Євроконтролю. Виражається як ставка плати за аеронавігаційне обслуговування, яка залежить від частини повітряного простору, де ПС отримує обслуговування та його маси. У базі витрат окремі проєкти не відокремлюються, тож визначити вартість проєкту на одного отримувача послуги є неможливим. На 24.02.2022 діяла ставка плати за аеронавігаційне обслуговування у ромірі 51 Євро.
    Вартість одиниці послуги2'500 ГРН

    Дохідність проєкту

    Чи передбачається проєктом отримання доходу?

    ВідповідьНіНі

    Механізми фінансування проєкту

    Чи визначені джерела та механізми фінансування?

    Джерело та механізмТакНі

    Джерела фінансування

    Затверджені кошти0 ГРН0 ГРН
    Очікувані кошти0 ГРН0 ГРН
    Управлінське обґрунтування

    Оцінка ризиків

    Фінансовий ризикВизначеніНе визначені

    Організаційні заходи

    ВідповідьВизначеніНе визначені
    Підсумки техніко-економічного аналізу
    Економічний аналіз
    Соціальні вигоди та витрати
    Збереження робочих місць
    Екологічні вигоди та витрати
    прямих екологічних вигід проєкт не генерує
    Непрямі вигоди та витрати
    функціонуючий авіаційний транспорт України; виконання державної функції щодо забезпечення аеронавігаційного обслуговування міжнародного повітряного транспорту