Нова автоматизована метеорологічна система для надання метеорологічного обслуговування на маршруті (СЦМЗА)


Сектор
Транспорт
Напрям
Забезпечення безпеки цивільної авіації
Попереднє інвестиційне ТЕО
Статус проєкту
Інвестиційне ТЕО
Входження в портфель
Державний рівень СП
Реалізація
Завершення

Загальна інформація

Опис проєкту

Впровадження автоматизованої системи для надання метеорологічного обслуговування на маршруті з метою поновлення та забезпечення аеронавігаційного обслуговування у повітряному просторі України 

Мета проєкту

Основна мета:

Покращення стану інфраструктури

Додаткова мета:

Підвищення якості послуг

Опис мети проєкту та способи її досягнення

Розповсюдження метеорологічної інформації у інтероперабельних, стандартизованих ICAO форматах (IWXXM) у підтримку автоматизованого процесу прийняття рішень фахівцями ОрПР, що є стандартом ІСАО та основною метою блоку AMET-B1 Блокової модернізації авіаційної системи (ASBU) Глобального аеронавігаційного плану.

Проблеми та способи їх вирішення в наслідок реалізації проєкту

Соціально-економічний контекст

Показник

Значення

Інший функціональний

100 тис.шт

Стратегічне обґрунтування

Стратегічна доцільність проєкту

Сектор

Транспорт

Підсектор

Авіаційний транспорт

Напрям

Забезпечення безпеки цивільної авіації

Стратегічний документ

Національна транспортна стратегія України на період до 2030 року

Завдання

1 Забезпечення відповідності інфраструктури аеропортів та аеронавігаційної системи стандартам та рекомендованій практиці Міжнародної організації цивільної авіації (International Civil Aviation Organization, ICAO) та вимогам acquis ЄС у сфері авіації

Цілі проєкту

Показник
Базове значення
Цільовe значення

Попит на послугу та його динаміка

Показник
Рік
Попит
Річний попит на послуги/інфраструктуру
1
100 тис.шт
Економічне обґрунтування

Альтернативні технічні рішення

Технічне рішення 1

Нова автоматизована метеорологічна система для надання метеорологічного обслуговування на маршруті (СЦМЗА)

Технічне рішення 2

Традиційна система метеообслуговування

Загальні витрати181'000'000 ГРН8'700'000 ГРН
  • На підготовку
  • 5'000'000 ГРН100'000 ГРН
  • На реалізацію
  • 100'000'000 ГРН1'000'000 ГРН
  • На експлуатацію
  • 75'000'000 ГРН7'500'000 ГРН
  • На закриття
  • 1'000'000 ГРН100'000 ГРН
    Середньорічні витрати5'000'000 ГРН500'000 ГРН
    Тривалість проєкту, в т.ч.9 місяців6 місяців
  • Термін розробки повного ТЕО
  • 3 місяці3 місяці
  • Термін реалізації
  • 6 місяців3 місяці
    Тривалість експлуатації180 місяців180 місяців
    Цільові показникиВизначені Визначені
    Статус технічного рішення
    Активне
    Відхилене
    Компоненти технічного рішення
    До компонентів
    0
    До компонентів
    0

    Фінансове обґрунтування

    Загальний бюджет проєкту

    Загальний попередній бюджет181'000'000 ГРН8'700'000 ГРН
    Капітальні витрати181'000'000 ГРН8'700'000 ГРН
    Операційні витрати0 ГРН0 ГРН

    Попередній розпис видатків

    Операційні витрати на реалізацію0 ГРН0 ГРН
    На підготовку5'000'000 ГРН100'000 ГРН
    На реалізацію100'000'000 ГРН1'000'000 ГРН
    На експлуатацію75'000'000 ГРН7'500'000 ГРН
    На закриття1'000'000 ГРН100'000 ГРН

    Середня вартість проєкту на одного отримувача послуги

    Одиниця послугиВартість аеронавігаційного обслуговування базується на покритті витрат на його забезпечення і розраховується відповідно до принципів Євроконтролю. Виражається як ставка плати за аеронавігаційне обслуговування, яка залежить від частини повітряного простору, де ПС отримує обслуговування та його маси. У базі витрат окремі проєкти не відокремлюються, тож визначити вартість проєкту на одного отримувача послуги є неможливим. На 24.02.2022 діяла ставка плати за аеронавігаційне обслуговування у ромірі 51 Євро.
    Вартість одиниці послуги2'500 ГРН

    Дохідність проєкту

    Чи передбачається проєктом отримання доходу?

    ВідповідьНіНі

    Механізми фінансування проєкту

    Чи визначені джерела та механізми фінансування?

    Джерело та механізмТакНі

    Джерела фінансування

    Затверджені кошти0 ГРН0 ГРН
    Очікувані кошти0 ГРН0 ГРН
    Управлінське обґрунтування

    Оцінка ризиків

    Фінансовий ризикВизначеніНе визначені

    Організаційні заходи

    ВідповідьВизначеніНе визначені
    Підсумки техніко-економічного аналізу
    Економічний аналіз
    Соціальні вигоди та витрати
    збереження персоналу
    Екологічні вигоди та витрати
    Оптимізація споживання електроенергії
    Непрямі вигоди та витрати
    функціонуючий авіаційний транспорт України; - виконання державної функції щодо забезпечення аеронавігаційного обслуговування міжнародного повітряного транспорту; - підвищення безпеки повітряного руху.