Придбання системи обміну повідомленнями (AMHS)


Сектор
Транспорт
Напрям
Забезпечення безпеки цивільної авіації
Попереднє інвестиційне ТЕО
Статус проєкту
Інвестиційне ТЕО
Входження в портфель
Державний рівень СП
Реалізація
Завершення

Загальна інформація

Опис проєкту

Впровадження систем обробки та обміну повідомленнями служби обслуговування повітряного руху (Air Traffic Services Message Handling System (AMHS)) згідно сучасних вимог ICAO та Євроконтролю.

Мета проєкту

Основна мета:

Покращення стану інфраструктури

Додаткова мета:

Нарощування потужностей

Опис мети проєкту та способи її досягнення

Досягнення належного рівня надійності, функціональності та забезпечення сумісності системи обробки та обміну повідомленнями ATS із глобальними аеронавігаційними службами зв’язку та сусідніми країнами що є передумовою поновлення аеронавігаційного обслуговування у повітряному просторі України

Проблеми та способи їх вирішення в наслідок реалізації проєкту

Функціонуюча система обробки повідомлень є вкрай застарілою та не відповідає стандартам та вимогам ІСАО. Апаратне та програмне забезпечення системи застаріло, крім того, були внесені зміни в правила ICAO, що регулюють роботу аеронавігаційних фіксованих служб. Тому для забезпечення сталого зв’язку між Україною та світовим співтовариством цивільної авіації необхідна заміна існуючої системи.

Соціально-економічний контекст

Показник

Значення

Інший функціональний

100 тис.шт

Стратегічне обґрунтування

Стратегічна доцільність проєкту

Сектор

Транспорт

Підсектор

Авіаційний транспорт

Напрям

Забезпечення безпеки цивільної авіації

Стратегічний документ

Національна транспортна стратегія України на період до 2030 року

Завдання

1 Забезпечення відповідності інфраструктури аеропортів та аеронавігаційної системи стандартам та рекомендованій практиці Міжнародної організації цивільної авіації (International Civil Aviation Organization, ICAO) та вимогам acquis ЄС у сфері авіації

Цілі проєкту

Показник
Базове значення
Цільовe значення

Попит на послугу та його динаміка

Показник
Рік
Попит
Річний попит на послуги/інфраструктуру
1
100 тис.шт
Економічне обґрунтування

Альтернативні технічні рішення

Технічне рішення 1

Система обробки та обміну повідомленнями служби обслуговування повітряного руху (Air Traffic Services Message Handling System (AMHS))

Технічне рішення 2

Аеронавігаційна фіксована телекомунікаційна мережа Aeronautical Fixed Telecommunication Network (AFTN))( (

Загальні витрати99'500'000 ГРН2'150'000 ГРН
  • На підготовку
  • 5'000'000 ГРН100'000 ГРН
  • На реалізацію
  • 79'000'000 ГРН500'000 ГРН
  • На експлуатацію
  • 15'000'000 ГРН1'500'000 ГРН
  • На закриття
  • 500'000 ГРН50'000 ГРН
    Середньорічні витрати1'000'000 ГРН100'000 ГРН
    Тривалість проєкту, в т.ч.12 місяців12 місяців
  • Термін розробки повного ТЕО
  • 3 місяці3 місяці
  • Термін реалізації
  • 9 місяців9 місяців
    Тривалість експлуатації180 місяців180 місяців
    Цільові показникиВизначені Визначені
    Статус технічного рішення
    Активне
    Відхилене
    Компоненти технічного рішення
    До компонентів
    0
    До компонентів
    0

    Фінансове обґрунтування

    Загальний бюджет проєкту

    Загальний попередній бюджет99'500'000 ГРН2'150'000 ГРН
    Капітальні витрати99'500'000 ГРН2'150'000 ГРН
    Операційні витрати0 ГРН0 ГРН

    Попередній розпис видатків

    Операційні витрати на реалізацію0 ГРН0 ГРН
    На підготовку5'000'000 ГРН100'000 ГРН
    На реалізацію79'000'000 ГРН500'000 ГРН
    На експлуатацію15'000'000 ГРН1'500'000 ГРН
    На закриття500'000 ГРН50'000 ГРН

    Середня вартість проєкту на одного отримувача послуги

    Одиниця послугиВартість аеронавігаційного обслуговування базується на покритті витрат на його забезпечення і розраховується відповідно до принципів Євроконтролю. Виражається як ставка плати за аеронавігаційне обслуговування, яка залежить від частини повітряного простору, де ПС отримує обслуговування та його маси. У базі витрат окремі проєкти не відокремлюються, тож визначити вартість проєкту на одного отримувача послуги є неможливим. На 24.02.2022 діяла ставка плати за аеронавігаційне обслуговування у ромірі 51 Євро.
    Вартість одиниці послуги2'500 ГРН

    Дохідність проєкту

    Чи передбачається проєктом отримання доходу?

    ВідповідьНіНі

    Механізми фінансування проєкту

    Чи визначені джерела та механізми фінансування?

    Джерело та механізмТакНі

    Джерела фінансування

    Затверджені кошти0 ГРН0 ГРН
    Очікувані кошти0 ГРН0 ГРН
    Управлінське обґрунтування

    Оцінка ризиків

    Фінансовий ризикВизначеніНе визначені

    Організаційні заходи

    ВідповідьВизначеніНе визначені
    Підсумки техніко-економічного аналізу
    Економічний аналіз
    Соціальні вигоди та витрати
    збереження персоналу
    Екологічні вигоди та витрати
    Оптимізація споживання електроенергії
    Непрямі вигоди та витрати
    функціонуючий авіаційний транспорт України; - виконання державної функції щодо забезпечення аеронавігаційного обслуговування міжнародного повітряного транспорту; - підвищення безпеки повітряного руху.