- Підготовка
- Загальний опис
- Стратегічне обґрунтування
- Економічне обґрунтування
- Фінансове обґрунтування
- Управлінське обґрунтування
Загальна інформація
Опис проєкту
Впровадження засобів радіолокаційного спостереження (первинних і вторинних) для поновлення та забезпечення аеронавігаційного обслуговування у повітряному просторі України шляхом придбання та встановлення мобільних радіолокаторів Функціональність мобільних радарів еквівалентна стаціонарним радарам, але їх можна швидко розгорнути.
Мета проєкту
Основна мета:
Покращення стану інфраструктури
Додаткова мета:
Нарощування потужностей
Опис мети проєкту та способи її досягнення
Впровадження засобів радіолокаційного спостереження (первинних і вторинних) для поновлення та забезпечення аеронавігаційного обслуговування у повітряному просторі України шляхом придбання та встановлення мобільних радіолокаторів Функціональність мобільних радарів еквівалентна стаціонарним радарам, але їх можна швидко розгорнути.
Проблеми та способи їх вирішення в наслідок реалізації проєкту
Частина засобів спостереження (радіолокаторів) Украероруху зазнала уражень ракетними обстрілами та пошкоджена або повністю знищена. Разом з тим велика частина засобів спостереження була встановлена декілька десятків років тому і є морально та фізично застарілою. В планах розвитку інфраструктури спостереження було передбачено їх заміна або модернізація. Військова агресія рф не дозволила втілити в життя ці плани. Впровадження зазначених радарів дозволить забезпечити відповідне радіолокаційне покриття згідно з операційними вимогами, та тим самим забезпечити безпеку польотів у повітряному просторі України.
Соціально-економічний контекст
Показник
Значення
Операційні витрати на рік
800 тис. грн
Інший економічний
681600 тис. грн
Капітальні витрати на рік
680400 тис. грн
Витрати на утримання на рік
500 тис. грн
Інший функціональний
50000 од
Інший соціальний
10 посад.місц
Стратегічне обґрунтування
Стратегічна доцільність проєкту
Сектор
Транспорт
Підсектор
Авіаційний транспорт
Напрям
Забезпечення безпеки цивільної авіації
Стратегічний документ
Національна транспортна стратегія України на період до 2030 року
Завдання
1 Забезпечення відповідності інфраструктури аеропортів та аеронавігаційної системи стандартам та рекомендованій практиці Міжнародної організації цивільної авіації (International Civil Aviation Organization, ICAO) та вимогам acquis ЄС у сфері авіації
Цілі проєкту
Показник
Базове значення
Цільовe значення
Кількість польотів у повітряному просторі України
0 тис.шт
100 тис.шт
Попит на послугу та його динаміка
Показник
Рік
Попит
Річний попит на послуги/інфраструктуру
1
100 тис.шт
Економічне обґрунтування
Альтернативні технічні рішення
Технічне рішення 1
Мобільні радіолокатори
Технічне рішення 2
Стаціонарна радіолокаційна система
Загальні витрати107'200'000 ГРН216'015'800 ГРН
Середньорічні витрати12'000'000 ГРН239'400'000 ГРН
Тривалість проєкту, в т.ч.12 місяців18 місяців
Тривалість експлуатації120 місяців180 місяців
Цільові показникиВизначені Визначені
Статус технічного рішення
Активне
Відхилене
Компоненти технічного рішення
Фінансове обґрунтування
Загальний бюджет проєкту
Загальний попередній бюджет107'200'000 ГРН216'015'800 ГРН
Капітальні витрати107'200'000 ГРН216'015'800 ГРН
Операційні витрати0 ГРН0 ГРН
Попередній розпис видатків
Операційні витрати на реалізацію0 ГРН0 ГРН
На підготовку1'200'000 ГРН2'400'000 ГРН
На реалізацію100'000'000 ГРН203'160'000 ГРН
На експлуатацію5'500'000 ГРН9'500'000 ГРН
На закриття500'000 ГРН955'800 ГРН
Середня вартість проєкту на одного отримувача послуги
Одиниця послугиДохід підприємства генерується функціонуванням цілісної системи аеронавігаційного обслуговування, складовою частиною якої є засоби радіолокаційного спостереження. Визначення одиниці послуги неможливе.
Вартість одиниці послуги2'525 ГРН
Дохідність проєкту
Чи передбачається проєктом отримання доходу?
ВідповідьНіНі
Механізми фінансування проєкту
Чи визначені джерела та механізми фінансування?
Джерело та механізмТакНі
Джерела фінансування
Затверджені кошти0 ГРН0 ГРН
Очікувані кошти0 ГРН0 ГРН
Управлінське обґрунтування
Оцінка ризиків
Фінансовий ризикВизначеніНе визначені
Організаційні заходи
ВідповідьВизначеніНе визначені
Підсумки техніко-економічного аналізу
Економічний аналіз
Соціальні вигоди та витрати
збереження персоналу
Екологічні вигоди та витрати
Не стаціонарна споруда, не під'єднується до систем водопостачання та водовідведення
Непрямі вигоди та витрати
функціонуючий авіаційний транспорт України; - виконання державної функції щодо забезпечення аеронавігаційного обслуговування міжнародного повітряного транспорту; - покращення якості та точності спостереження за повітряним рухом; - підвищення безпеки повітряного руху.