Мета проєкту:
Підвищення якості послуг
Головний розпорядник коштів
Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України (загальнодержавні видатки та кредитування)
Функціональна класифікація видатків та кредитування бюджету
0620 - Комунальне господарство
Цільовий пріоритет уряду
011000 - Будівництво або розширення спроможності інженерно-транспортної інфраструктури (об’єкти інженерних, транспортних споруд і комунікацій (автомобільні дороги, зокрема, їх окремі складові, лінії зв’язку, засоб...
Бал
3.462545
Основні дані
Проблематика
Поточний стан, опис проблем та потреб для їх вирішення
Наземна транспортна система міста Харків здебільшо представлена автобусами та маршрутним транспортом, що негативно впливає на загальний трафік міста, а також на екологічну ситуацію.
Детальний опис мети проєкту і способу її досягнення
Мета проєкту є поліпшення транспортного обслуговування населення м. Харкова, збільшення питомої ваги пасажирських перевезень метрополітеном. Збільшення експлуатаційної довжини третьої Олексіївської лінії на 3,47 км до 14,45 км. Збільшення пасажиропотоку на 25 млн. пасажирів на рік.
Узгодження проєкту із стратегічними документами
План реалізації містобудівної документації (детальний план території)
ХАРКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ 37 сесія 7 скликання Р І Ш Е Н Н Я Від 19.08.2020 № 2287/20 м. Харків Про затвердження Програми будівництва та розвитку Харківського метрополітену на 2021-2025 роки
Попит на послугу та його динаміка
Категорія
Рік
Оцінка
Вимір
Показники проєкту
Показник
Базове значення
Цільове значення
Кількість людей, що користуватимуться послугою
212
237
Оцінка ризиків
Ризик
Категорія
Ступінь
Імовірність
Стратегія
Воєнний стан
Інший ризик
Критичний
Висока
Зменшення
План проєкту
Імплементація
2463 днів