Капітальний ремонт харчоблоку ( з облаштуванням у відповідності до технологічної моделі "Базова кухня") Андрушівського ліцею №1 Андрушівської міської ради


Сектор
Освіта і наука
Напрям
Забезпечення доступу до якісного та безпечного харчування у закладах освіти шляхом розвитку сучасної інфраструктури їдалень (харчоблоків)
Попереднє інвестиційне ТЕО
Статус проєкту
Інвестиційне ТЕО
Входження в портфель
Місцевий рівень ЄПП
Реалізація
Завершення

Загальна інформація

Опис проєкту

Створення безпечного, сучасного, енергоефективного та функціонального харчоблоку відповідно до модела "Базова кухня", з дотриманням усіх норм НАССР, пожежної та технячної безпеки. Теперішній стан харчоблоку не відповідає сучасним вимогам, обладнання застаріле. Капітальний ремонт передбачає: ремонт внутрішніх мереж водопостачання та каналізації, нова вентиляція, монтаж сучасного обладнання, загальнобудівельні роботи.

Мета проєкту

Основна мета:

Модернізація для відповідності сучасним стандартам

Додаткова мета:

Покращення стану інфраструктури, Запровадження інновацій та енергоефективних рішень, Поява нових виробничих потужностей, Підвищення якості послуг

Опис мети проєкту та способи її досягнення

Забезпечення безпечних, санітарно відповідних та сучасних умов для приготування і зберігання їжі шляхом повного оновлення матеріально-технічної бази харчоблоку, згідно з чинними нормативами та стандартами. Покращення санітарно-гігієнічного стану харчоблоку. Забезпечення відповідності сучасним вимогам HACCP, ДБН, Санітарного регламенту. Підвищення енергоефективності та безпеки експлуатації приміщень і обладнання. Оптимізація технологічного процесу приготування їжі. Покращення умов праці персоналу. Способи досягнення мети: Будівельні роботи: Демонтаж зношених конструкцій, комунікацій та старого обладнання. Ремонт/заміна підлоги, стін, стелі з використанням волого- та термостійких матеріалів. Модернізація інженерних мереж: Заміна електропроводки, водопостачання, каналізації, вентиляції. Установка енергоощадного освітлення та витяжних систем. Закупівля та встановлення нового технологічного обладнання: Сучасні плити, пароконвектомати, холодильники, мийки, меблі з нержавіючої сталі тощо. Впровадження механізації технологічних процесів (подрібнення, замішування, термічна обробка тощо). Зонування відповідно до технологічного процесу: Розподіл приміщення на функціональні цехи (холодний, гарячий, мийний, складський). Організація логістики руху сировини, готової продукції та персоналу. Забезпечення санітарно-гігієнічних вимог: Облаштування умивальників, санвузлів, вентиляції. Обладнання для дезінфекції, дотримання правил особистої гігієни працівників. Пожежна та техногенна безпека: Системи пожежної сигналізації, аварійного освітлення, евакуаційні виходи. Дотримання нормативної документації: Вся діяльність ведеться згідно з технічним завданням, ДБН, Санітарними нормами, інструкціями та актами.

Проблеми та способи їх вирішення в наслідок реалізації проєкту

Зношені конструкції приміщення (стіни, підлога, стеля). Проблема: Покриття не відповідає санітарним вимогам, є тріщини, відшарування, пліснява. Складність у прибиранні та дезінфекції. Методи вирішення: Демонтаж старих покриттів. Вирівнювання та оздоблення поверхонь вологостійкими, жаростійкими та легко миються матеріалами (плитка, спеціальні фарби, ПВХ-панелі). Улаштування протислизької, кислотостійкої підлоги. Застарілі інженерні комунікації Проблема: Стара електропроводка, слабка вентиляція, аварійний стан труб.Часті перебої з водопостачанням або електроенергією. Методи вирішення: Повна заміна електропроводки з урахуванням потреб сучасного обладнання. Монтаж сучасної приточно-витяжної вентиляції з фільтрами. Реконструкція систем водопостачання, каналізації та теплопостачання з енергоощадними рішеннями. Невідповідність або відсутність технологічного обладнання Проблема: Зношене, морально застаріле, небезпечне або непродуктивне обладнання. Відсутність техніки для повного технологічного процесу. Методи вирішення: Придбання та монтаж сучасного сертифікованого обладнання (пароконвектомати, електроплити, овочерізки, холодильне устаткування тощо). Використання енергоефективних і багатофункціональних приладів.Розміщення обладнання з дотриманням технологічних ліній та принципів HACCP.

Соціально-економічний контекст

Показник

Значення

Кількість працівників закладу/установи/організації

69 люд.

Кількість людей, що користуватимуться послугою

450 люд.

Кількість користувачів з числа маломобільних груп населення

26 люд.

Кількість користувачів з числа ВПО

30 люд.

Стратегічне обґрунтування

Стратегічна доцільність проєкту

Сектор

Освіта і наука

Підсектор

Шкільна освіта

Напрям

Забезпечення доступу до якісного та безпечного харчування у закладах освіти шляхом розвитку сучасної інфраструктури їдалень (харчоблоків)

Стратегічний документ

Завдання

Завдання 3.1.2 Модернізовано матеріально-технічну базу закладів освіти до рівня, що відповідає су-часним вимогам та забезпечує гармонійний розвиток кожної дитини

Цілі проєкту

Показник
Базове значення
Цільовe значення
Кількість людей, які користуватимуться послугою
450 люд.
500 люд.
Економічне обґрунтування

Альтернативні технічні рішення

Технічне рішення 1

Капітальний ремонт харчоблоку ( з облаштуванням у відповідності до технологічної моделі "Базова кухня") Андрушівського ліцею №1 Андрушівської міської ради

Технічне рішення 2

Модернізація харчоблоку

Загальні витрати15'550'692 ГРН1'120'000 ГРН
  • На підготовку
  • 197'256 ГРН150'000 ГРН
  • На реалізацію
  • 12'250'891 ГРН650'000 ГРН
  • На експлуатацію
  • 3'082'545 ГРН300'000 ГРН
  • На закриття
  • 20'000 ГРН20'000 ГРН
    Середньорічні витрати30'000 ГРН100'000 ГРН
    Тривалість проєкту, в т.ч.9 місяців18 місяців
  • Термін розробки повного ТЕО
  • 3 місяці6 місяців
  • Термін реалізації
  • 6 місяців12 місяців
    Тривалість експлуатації480 місяців360 місяців
    Цільові показникиВизначені Визначені
    Статус технічного рішення
    Активне
    Відхилене
    Компоненти технічного рішення
    До компонентів
    1
    До компонентів
    0

    Фінансове обґрунтування

    Загальний бюджет проєкту

    Загальний попередній бюджет15'550'692 ГРН1'120'000 ГРН
    Капітальні витрати15'550'692 ГРН1'120'000 ГРН
    Операційні витрати0 ГРН0 ГРН

    Попередній розпис видатків

    Операційні витрати на реалізацію0 ГРН0 ГРН
    На підготовку197'256 ГРН150'000 ГРН
    На реалізацію12'250'891 ГРН650'000 ГРН
    На експлуатацію3'082'545 ГРН300'000 ГРН
    На закриття20'000 ГРН20'000 ГРН

    Середня вартість проєкту на одного отримувача послуги

    Одиниця послугиВартість одиниці послуги
    Вартість одиниці послуги30'000 ГРН

    Дохідність проєкту

    Чи передбачається проєктом отримання доходу?

    ВідповідьНіНі

    Механізми фінансування проєкту

    Чи визначені джерела та механізми фінансування?

    Джерело та механізмТакНі

    Джерела фінансування

    Затверджені кошти0 ГРН0 ГРН
    Очікувані кошти0 ГРН0 ГРН
    Підсумки техніко-економічного аналізу
    Економічний аналіз
    Соціальні вигоди та витрати
    Покращення здоров’я дітей. Забезпечення якісного, збалансованого та безпечного харчування відповідно до сучасних стандартів. Зменшення випадків харчових отруєнь, алергій та шлунково-кишкових захворювань. Формування у дітей здорових харчових звичок. Підвищення рівня соціальної справедливості Створення рівних умов для всіх дітей (в т.ч. з малозабезпечених родин) щодо доступу до якісного харчування. Підвищення довіри до державних/муніципальних послуг серед батьків та громадськості. Покращення умов праці персоналу Створення безпечного, ергономічного та сучасного робочого середовища для кухарів, техперсоналу, медиків. Зменшення фізичного навантаження та виробничих ризиків завдяки новому обладнанню. Можливість підвищення кваліфікації персоналу у сфері сучасного харчування та НАССР. Підвищення якості освітнього процесу Покращення фізичного самопочуття учнів сприяє концентрації уваги, успішності та дисципліні. Харчування, організоване в належних умовах, сприяє позитивному психологічному клімату у школі/закладі. Соціальна згуртованість громади Участь громади в контролі якості харчування та реалізації проєкту зміцнює взаємодію між адміністрацією, батьками та педагогами. Позитивний приклад реалізації публічного інфраструктурного проєкту. Створення основи для сталого розвитку Проєкт стане частиною системних змін у громаді (освіта, здоров’я, соціальна підтримка). Харчоблок, виконаний за моделлю "Базова кухня", може стати базою для подальших програм (гуртки з кулінарії, просвітницькі заходи, навчання персоналу тощо). Позитивний імідж закладу та громади Підвищення репутації закладу освіти. Приваблення молодих сімей до громади, зростання кількості учнів. Потенціал залучення додаткових інвестицій (державні, міжнародні гранти, партнерські програми).
    Екологічні вигоди та витрати
    Зменшення енергоспоживання Встановлення сучасного енергоефективного обладнання (індукційні плити, пароконвектомати, холодильники класу A++). Світлодіодне освітлення з автоматичним регулюванням. Зниження витрат електроенергії на одиницю виробленої продукції. Раціональне використання води Встановлення економних змішувачів і рукомийників із сенсорним керуванням. Оптимізація процесів миття посуду та обладнання — менше втрат води. Результат: зниження водоспоживання → зменшення навантаження на водопровідну та каналізаційну систему. Зменшення обсягів харчових відходів Модель "Базова кухня" передбачає точне планування меню та порцій. Використання систем обліку продуктів (за технологічними картами). Можливість компостування харчових залишків або передавання на переробку (якщо передбачено локальною політикою).
    Непрямі вигоди та витрати
    Непрямі вигоди підсилюють цінність проєкту для громади, учнів, батьків, персоналу і влади, перетворюючи капітальний ремонт з простого будівельного проєкту на інструмент сталого розвитку освітньої та соціальної сфери.