- Підготовка
- Загальний опис
- Стратегічне обґрунтування
- Економічне обґрунтування
- Фінансове обґрунтування
- Управлінське обґрунтування
Загальна інформація
Опис проєкту
Впровадження засобів радіолокаційного спостереження (первинних і вторинних) для поновлення та забезпечення аеронавігаційного обслуговування у повітряному просторі України шляхом придбання та встановлення радіолокаторів
Мета проєкту
Основна мета:
Покращення стану інфраструктури
Додаткова мета:
Нарощування потужностей
Опис мети проєкту та способи її досягнення
Відновлення та покращення стану інфраструктури спостереження за повітряним рухом шляхом організації радіолокаційного покриття повітряного простору України для забезпечення аеронавігаційного обслуговування повітряного руху у повітряному просторі України та над відкритим морем, де відповідальність за обслуговування повітряного руху покладено на Україну
Проблеми та способи їх вирішення в наслідок реалізації проєкту
Частина засобів спостереження (радіолокаторів) Украероруху зазнала уражень ракетними обстрілами та пошкоджена або повністю знищена. Разом з тим велика частина засобів спостереження була встановлена декілька десятків років тому і є морально та фізично застарілою. В планах розвитку інфраструктури спостереження було передбачено їх заміна або модернізація. Військова агресія рф не дозволила втілити в життя ці плани. Придбання та встановлення зазначених радарів дозволить забезпечити відповідне радіолокаційне покриття згідно з операційними вимогами, та тим самим забезпечити безпеку польотів у повітряному просторі України.
Соціально-економічний контекст
Показник
Значення
Інший функціональний
100 тис.шт
Стратегічне обґрунтування
Стратегічна доцільність проєкту
Сектор
Транспорт
Підсектор
Авіаційний транспорт
Напрям
Забезпечення безпеки цивільної авіації
Стратегічний документ
Національна транспортна стратегія України на період до 2030 року
Завдання
1 Забезпечення відповідності інфраструктури аеропортів та аеронавігаційної системи стандартам та рекомендованій практиці Міжнародної організації цивільної авіації (International Civil Aviation Organization, ICAO) та вимогам acquis ЄС у сфері авіації
Цілі проєкту
Показник
Базове значення
Цільовe значення
Попит на послугу та його динаміка
Показник
Рік
Попит
Річний попит на послуги/інфраструктуру
1
100 тис.шт
Економічне обґрунтування
Альтернативні технічні рішення
Технічне рішення 1
Первинно-вторинні радіолокатори (PSR/MSSR)
Технічне рішення 2
Вторинні радіолокатори (MSSR)
Загальні витрати1'900'000'000 ГРН898'800'000 ГРН
Середньорічні витрати50'000'000 ГРН20'000'000 ГРН
Тривалість проєкту, в т.ч.18 місяців12 місяців
Тривалість експлуатації180 місяців180 місяців
Цільові показникиВизначені Визначені
Статус технічного рішення
Активне
Відхилене
Компоненти технічного рішення
Фінансове обґрунтування
Загальний бюджет проєкту
Загальний попередній бюджет1'900'000'000 ГРН898'800'000 ГРН
Капітальні витрати1'900'000'000 ГРН898'800'000 ГРН
Операційні витрати0 ГРН0 ГРН
Попередній розпис видатків
Операційні витрати на реалізацію0 ГРН0 ГРН
На підготовку12'000'000 ГРН6'000'000 ГРН
На реалізацію1'137'000'000 ГРН592'500'000 ГРН
На експлуатацію750'000'000 ГРН300'000'000 ГРН
На закриття1'000'000 ГРН300'000 ГРН
Середня вартість проєкту на одного отримувача послуги
Одиниця послуги Вартість аеронавігаційного обслуговування базується на покритті витрат на його забезпечення і розраховується відповідно до принципів Євроконтролю. Виражається як ставка плати за аеронавігаційне обслуговування, яка залежить від частини повітряного простору, де ПС отримує обслуговування та його маси. У базі витрат окремі проєкти не відокремлюються, тож визначити вартість проєкту на одного отримувача послуги є неможливим. На 24.02.2022 діяла ставка плати за аеронавігаційне обслуговування у ромірі 51 Євро.
Вартість одиниці послуги2'500 ГРН
Дохідність проєкту
Чи передбачається проєктом отримання доходу?
ВідповідьНіНі
Механізми фінансування проєкту
Чи визначені джерела та механізми фінансування?
Джерело та механізмТакНі
Джерела фінансування
Затверджені кошти0 ГРН0 ГРН
Очікувані кошти0 ГРН0 ГРН
Управлінське обґрунтування
Оцінка ризиків
Фінансовий ризикВизначеніНе визначені
Організаційні заходи
ВідповідьВизначеніНе визначені
Підсумки техніко-економічного аналізу
Економічний аналіз
Соціальні вигоди та витрати
збереження персоналу
Екологічні вигоди та витрати
Оптимізація споживання електроенергії
Непрямі вигоди та витрати
функціонуючий авіаційний транспорт України; - виконання державної функції щодо забезпечення аеронавігаційного обслуговування міжнародного повітряного транспорту; - покращення якості та точності спостереження за повітряним рухом; - резервування та забезпечення двократного покриття кооперативного спостереження; - підвищення безпеки повітряного руху.