Реставрація Палацу М.Терещенка в м.Андрушівка Житомирської області


Сектор
Муніципальна інфраструктура та послуги
Напрям
Модернізація та збереження об’єктів культурної інфраструктури
Попереднє інвестиційне ТЕО
Статус проєкту
Інвестиційне ТЕО
Входження в портфель
Місцевий рівень ЄПП
Реалізація
Завершення

Загальна інформація

Опис проєкту

Ремонтно-реставраційні роботи по відновленню та збереженню пам'ятки архітектури національного значення Палацу М. Терещенка в м. Андрушівка Житомирської області в якому розміщено Андрушівський ліцей №1 Андрушівської міської ради. Проєкт вирішує проблеми зносу конструкцій, незадовільного стану інженерних мереж, невідповідності нормам безпеки та функціональності. Очікуваним результатом є відновлення експлуатаційних характеристик будівлі, підвищення її надійності та безпеки для учасників освітнього процесу. 

Мета проєкту

Основна мета:

Модернізація для відповідності сучасним стандартам

Додаткова мета:

Модернізація для відповідності сучасним стандартам, Покращення стану інфраструктури, Забезпечення інклюзивності та рівності можливостей, Запровадження інновацій та енергоефективних рішень, Підвищення якості послуг

Опис мети проєкту та способи її досягнення

Реставрація палацу — це складний і багатогранний процес, метою якого є збереження, відновлення та повернення історичної, архітектурної й культурної цінності будівлі. Така робота вимагає наукового підходу, участі фахівців різних галузей і ретельного дотримання історичної достовірності. Метою реставрації палацу є відновлення історико-архітектурної цінності будівлі шляхом науково обґрунтованих заходів, що передбачають збереження автентичних конструкцій, відновлення втрачених декоративних елементів та адаптацію споруди до сучасного використання з урахуванням вимог збереження культурної спадщини. Реставрація дасть можливість продовжувати навчання для учнів Андрушівського ліецю №1, збереження пам'ятки та створення належних умов для її цільового використання, як навчального закладу середньої освіти

Проблеми та способи їх вирішення в наслідок реалізації проєкту

Конструкція будівлі палацу (стіни, дахи, фундамент, несучі елементи) частково зруйновані ; дах потребує заміниі; фундамент осів та має тріщини. Щоб уникнути подальшого руйнації, запобігти обвалам, забезпечити безпеку учнів Андрушівського ліцею №1 потрібна реставрація. Вежі — архітектурний акцент, втрата елементів знижує історичну цінність і привабливість.

Соціально-економічний контекст

Показник

Значення

Кількість користувачів з числа маломобільних груп населення

18 люд.

Кількість працівників закладу/установи/організації

73 люд.

Кількість користувачів з числа ВПО

30 люд.

Кількість людей, що користуватимуться послугою

720 люд.

Стратегічне обґрунтування

Стратегічна доцільність проєкту

Сектор

Муніципальна інфраструктура та послуги

Підсектор

Містобудування, благоустрій

Напрям

Модернізація та збереження об’єктів культурної інфраструктури

Стратегічний документ

Завдання

2.1.1 Модернізовано комунальну інфраструктуру та транспортну мережу міської територіальної громади

Цілі проєкту

Показник
Базове значення
Цільовe значення
Економічне обґрунтування

Альтернативні технічні рішення

Технічне рішення 1

Ремонтно-реставраційні роботи ПАМ'ЯТКИ АРХІТЕКТУРИ НАЦІОНАЛЬНОГО ЗНАЧЕННЯ ПАЛАЦУ М. ТЕРЕЩЕНКА по вул. Садова, 1 в м. Андрушівка Житомирської області

Технічне рішення 2

Ремонт покрівлі Палацу М. Терещенка в м. Андрушівка

Загальні витрати151'689'095 ГРН6'230'000 ГРН
  • На підготовку
  • 727'530 ГРН200'000 ГРН
  • На реалізацію
  • 125'792'971 ГРН6'000'000 ГРН
  • На експлуатацію
  • 25'158'594 ГРН20'000 ГРН
  • На закриття
  • 10'000 ГРН10'000 ГРН
    Середньорічні витрати100'000 ГРН10'000 ГРН
    Тривалість проєкту, в т.ч.16 місяців15 місяців
  • Термін розробки повного ТЕО
  • 6 місяців6 місяців
  • Термін реалізації
  • 10 місяців9 місяців
    Тривалість експлуатації600 місяців600 місяців
    Цільові показникиВизначені Визначені
    Статус технічного рішення
    Активне
    Відхилене
    Компоненти технічного рішення
    До компонентів
    0
    До компонентів
    0

    Фінансове обґрунтування

    Загальний бюджет проєкту

    Загальний попередній бюджет151'689'095 ГРН6'230'000 ГРН
    Капітальні витрати151'689'095 ГРН6'230'000 ГРН
    Операційні витрати0 ГРН0 ГРН

    Попередній розпис видатків

    Операційні витрати на реалізацію0 ГРН0 ГРН
    На підготовку727'530 ГРН200'000 ГРН
    На реалізацію125'792'971 ГРН6'000'000 ГРН
    На експлуатацію25'158'594 ГРН20'000 ГРН
    На закриття10'000 ГРН10'000 ГРН

    Середня вартість проєкту на одного отримувача послуги

    Одиниця послугивартість одиниці послуги
    Вартість одиниці послуги30'000 ГРН

    Дохідність проєкту

    Чи передбачається проєктом отримання доходу?

    ВідповідьНіНі

    Механізми фінансування проєкту

    Чи визначені джерела та механізми фінансування?

    Джерело та механізмТакНі

    Джерела фінансування

    Затверджені кошти0 ГРН0 ГРН
    Очікувані кошти0 ГРН0 ГРН
    Управлінське обґрунтування

    Оцінка ризиків

    Фінансовий ризикВизначеніНе визначені
    Підсумки техніко-економічного аналізу
    Економічний аналіз
    Соціальні вигоди та витрати
    Пам'ятки історії та культури, що розташовані на території України, є невід'ємною складовою світової культурної спадщини. Вони є безцінними історичними джерелами, які допомагають розвитку науки, освіти й культури, сприяють формуванню почуття патріотизму та естетичному вихованню
    Екологічні вигоди та витрати
    Зменшення енергоспоживання Встановлення сучасного енергоефективного обладнання (індукційні плити, пароконвектомати, холодильники класу A++). Світлодіодне освітлення з автоматичним регулюванням. Зниження витрат електроенергії на одиницю виробленої продукції. Раціональне використання води Встановлення економних змішувачів і рукомийників із сенсорним керуванням. Оптимізація процесів миття посуду та обладнання — менше втрат води. Результат: зниження водоспоживання → зменшення навантаження на водопровідну та каналізаційну систему. Зменшення обсягів харчових відходів Модель "Базова кухня" передбачає точне планування меню та порцій. Використання систем обліку продуктів (за технологічними картами). Можливість компостування харчових залишків або передавання на переробку (якщо передбачено локальною політикою).
    Непрямі вигоди та витрати
    Непрямі вигоди підсилюють цінність проєкту для громади, учнів, батьків, персоналу і влади, перетворюючи капітальний ремонт з простого будівельного проєкту на інструмент сталого розвитку освітньої та соціальної сфери.