Сектор
Освіта і наука
Напрям
Забезпечення належного рівня освіти в умовах реформи "Нова українська школа", яка спрямована на покращення матеріально-технічної бази шкіл, підвищення кваліфікації вчителів та створення сучасного освітнього середовища для учнів
Статус проєкту
Попереднє інвестиційне ТЕО
Входження в портфель
Місцевий рівень ЄПП
Інвестиційне ТЕО
Реалізація
Завершення
- Підготовка
- Загальний опис
- Стратегічне обґрунтування
- Економічне обґрунтування
- Фінансове обґрунтування
- Управлінське обґрунтування
Загальна інформація
Опис проєкту
Проєкт передбачає нове будівництво закладу освіти, розрахованого на 600 учнів. Заклад освіти буде розташований по вулиці Житомирська. Загальна площа забудови ділянки складає 3390,3 кв.м.
Мета проєкту
Основна мета:
Розширення доступу до благ та послуг
Додаткова мета:
Модернізація для відповідності сучасним стандартам, Модернізація для відповідності сучасним стандартам, Забезпечення інклюзивності та рівності можливостей
Опис мети проєкту та способи її досягнення
Основна мета проєкту "Нове будівництво навчального закладу на 600 учнів по вул. Житомирська" — це забезпечення громади м. Андрушівка безпечним, інклюзивним та сучасним освітнім простором, повністю адаптованим до вимог Нової української школи (НУШ), з одночасним збереженням об'єкта культурної спадщини національного значення.
Для досягнення цієї комплексної мети буде використано наступні ключові способи в ході реалізації публічного інвестиційного проєкту:
1.Нове будівництво сучасної будівлі площею забудови 3390,3 кв.м (вул. Житомирська). Використання сучасних будівельних матеріалів та технологій, що забезпечують енергоефективність, відповідність санітарним нормам та високий ступінь безпеки (пожежна безпека, наявність обладнаного укриття).Заміна аварійного навчального середовища на гарантовано безпечне.
2.Адаптація інфраструктури до стандартів НУШ. Проєктування гнучких, трансформативних класних кімнат, створення спеціалізованих навчальних осередків (STEM-лабораторії, майстерні, медіатека, ресурсна кімната), що дозволяє використовувати педагогіку, орієнтовану на компетентності.
3. Забезпечення інклюзивності та безбар’єрності. Повна інтеграція принципів універсального дизайну в проєкт будівництва. Обладнання пандусів, тактильної плитки, інклюзивних санітарних кімнат та ресурсних кімнат, забезпечення безперешкодного доступу до всіх зон школи.
4. Звільнення та збереження пам’ятки архітектури. Виведення палацу М. Терещенка з експлуатації як навчального закладу. Усунення чинника, що прискорює руйнування національної спадщини, та створення передумов для її подальшої професійної реставрації та консервації.
Існує критичний розрив між поточним станом інфраструктури та цільовим рівнем та наявний розрив має не просто економічний чи функціональний характер, а критичний рівень безпеки та соціальної відповідальності. Цей розрив може бути ліквідований лише шляхом нового будівництва, оскільки реконструкція пам'ятки архітектури не може вирішити проблему безпеки та адаптації до вимог НУШ одночасно.
Проблеми та способи їх вирішення в наслідок реалізації проєкту
1. Навчання відбувається в будівлі, яка не пристосована та не відповідає сучасним вимогам освітнього процесу, особливо у контексті впровадження стандартів Нової української школи (НУШ). Створення сучасного, енергоефективного та сейсмостійкого освітнього закладу, що відповідає усім будівельним нормам та має облаштоване безпечне укриття. Забезпечення спеціалізованих кабінетів, гнучких навчальних зон, медіатеки та сучасного обладнання, що сприяє розвитку компетентностей ХХІ століття.
2. Руйнування національної пам'ятки. Постійна експлуатація пам'ятки як школи прискорює її руйнування, що також призведе до незворотної втрати об'єкта культурної спадщини національного значення. Виведення палацу Терещенка з експлуатації дозволить провести його комплексну реставрацію та подальше використання відповідно до його історичної та культурної цінності.
Соціально-економічний контекст
Показник
Значення
Кількість людей, що користуватимуться послугою
600 люд.
Стратегічне обґрунтування
Стратегічна доцільність проєкту
Сектор
Освіта і наука
Підсектор
Шкільна освіта
Напрям
Забезпечення належного рівня освіти в умовах реформи "Нова українська школа", яка спрямована на покращення матеріально-технічної бази шкіл, підвищення кваліфікації вчителів та створення сучасного освітнього середовища для учнів
Стратегічний документ
Завдання
Завдання 3.1.2 Модернізовано матеріально-технічну базу закладів освіти до рівня, що відповідає су-часним вимогам та забезпечує гармонійний розвиток кожної дитини
Цілі проєкту
Показник
Базове значення
Цільовe значення
Попит на послугу та його динаміка
Показник
Рік
Попит
Річний попит на послуги/інфраструктуру
1
600 люд.
Економічне обґрунтування
Альтернативні технічні рішення
Технічне рішення 1
Нове будівництво навчального закладу
Технічне рішення 2
Реставрація Палацу М.Терещенка в м.Андрушівка (Андрушівський ліцей №1)
Загальні витрати574'038'735 ГРН564'179'095 ГРН
Середньорічні витрати7'500'000 ГРН8'250'000 ГРН
Тривалість проєкту, в т.ч.48 місяців12 місяців
Тривалість експлуатації600 місяців600 місяців
Цільові показникиВизначені Визначені
Статус технічного рішення
Активне
Відхилене
Фінансове обґрунтування
Загальний бюджет проєкту
Загальний попередній бюджет574'038'735 ГРН564'179'095 ГРН
Капітальні витрати574'038'735 ГРН564'179'095 ГРН
Операційні витрати0 ГРН0 ГРН
Попередній розпис видатків
Операційні витрати на реалізацію0 ГРН0 ГРН
На підготовку9'478'035 ГРН727'530 ГРН
На реалізацію189'000'000 ГРН142'154'384 ГРН
На експлуатацію375'000'000 ГРН412'500'000 ГРН
На закриття560'700 ГРН8'797'181 ГРН
Середня вартість проєкту на одного отримувача послуги
Одиниця послугиСередня вартість проєкту на одного отримувача
Вартість одиниці послуги19'134 ГРН
Дохідність проєкту
Чи передбачається проєктом отримання доходу?
ВідповідьНіНі
Механізми фінансування проєкту
Чи визначені джерела та механізми фінансування?
Джерело та механізмТакНі