- Підготовка
- Загальний опис
- Стратегічне обґрунтування
- Економічне обґрунтування
- Комерційне обґрунтування
- Фінансове обґрунтування
- Управлінське обґрунтування
Загальна інформація
Опис проєкту
Наразі транспортна система м. Дніпро не може забезпечити надання якісних послуг для мешканців та гостей міста, система надземного транспорту, що ґрунтується на використанні автобусів та маршруток, не в змозі забезпечувати ефективність міських перевезень, особливо на фоні збільшення кількості автомобілів, що призводять до дорожніх заторів.Проект включено до Генерального плану розвитку транспортної інфраструктури у місті Дніпро і спрямовано на розвиток системи громадського транспорту в центральній частині міста. Проект покликаний покращити послуги громадського транспорту у місті Дніпро в рамках загальної стратегії, спрямованої на забезпечення сталого та чистого функціонування громадського транспорту в м. Дніпро
Мета проєкту
Основна мета:
Покращення стану інфраструктури
Додаткова мета:
Підвищення якості послуг
Опис мети проєкту та способи її досягнення
Головною метою проекту є покращення послуг громадського транспорту у місті Дніпро. Економічні аспекти: Підвищення рентабельності пасажиро перевезень до 300 %; Збільшення обсягу пасажиро перевезень до 106 млн. пас/рік. Соціальні аспекти: Вдосконалення існуючої системи пасажирського транспорту у центральній частині міста. Розвиток зручного, екологічного транспорту міста та модернізація інфраструктури до сучасних соціальних стандартів. Безпекові аспекти: Враховуючи актуальність наявності безпекової цивільної інфраструктури, добудова Дніпровського метрополітену є прямим результатом розвитку системи цивільного захисту міста як об’єкту укриття найвищого рівня захисту Екологічні аспекти: Розширення системи метрополітену у м. Дніпрі прямо пов’язано з забезпеченням можливості зниження використання традиційного пасажирського та приватного транспорту у центральній частині міста, що дозволить розширити існування пішохідних, громадських зон, підвищення показників екологічності та досягнення високих соціальних показників благоустрою.
Проект передбачає будівництво другої ділянки метрополітену у складі трьох станцій
Проблеми та способи їх вирішення в наслідок реалізації проєкту
Зважаючи на те, що зареєстрована чисельність населення м. Дніпро становить близько одного мільйону осіб і включає значну кількість працівників і студентів, існуюча система транспорту, що спочатку ґрунтувалася на використанні автобусів і маршруток, більше не в змозі забезпечувати ефективність міського руху, особливо на фоні збільшення кількості автомобілів, що призводять до дорожніх заторів. Розширення системи метрополітену у м. Дніпрі прямо пов’язано з забезпеченням можливості зниження використання традиційного пасажирського та приватного транспорту у центральній частині міста, що дозволить розширити існування пішохідних, громадських зон, підвищення показників екологічності та досягнення високих соціальних показників благоустрою.
Необхідно поєднати підземним транспортом нагорний район міста, який має велику кількість учбових закладів з залізничним та автобусним вокзалами та заводами міста.
Соціально-економічний контекст
Показник
Значення
Кількість людей, що користуватимуться послугою
106 млн. люд.
Стратегічне обґрунтування
Стратегічна доцільність проєкту
Сектор
Транспорт
Підсектор
Громадський транспорт
Напрям
Комплексний розвиток громадського транспорту та міської інфраструктури
Стратегічний документ
Національна транспортна стратегія України на період до 2030 року
Завдання
2 Сприяння підвищенню міської мобільності та розвитку мережі паркувальних зон (у тому числі для велосипедів) і пасажирських терміналів з урахуванням європейського досвіду щодо впровадження планів сталої міської мобільності
Цілі проєкту
Показник
Базове значення
Цільовe значення
Будівництво трьох нових станцій метрополітену у центральні й частині м. Дніпро. «Театральна», «Центральна», «Історичний музей»
0 шт
3 шт
Попит на послугу та його динаміка
Показник
Рік
Попит
Річний попит на послуги/інфраструктуру
1
80 млн. люд.
Річний попит на послуги/інфраструктуру
2
80 млн. люд.
Річний попит на послуги/інфраструктуру
3
100 млн. люд.
Річний попит на послуги/інфраструктуру
4
100 млн. люд.
Річний попит на послуги/інфраструктуру
5
100 млн. люд.
Економічне обгрунтування
Альтернативні технічні рішення
Технічне рішення 1
Завершення будівництва метрополітену у м. Дніпропетровську
Технічне рішення 2
Розбудова наземного транспорту міста
Загальні витрати31'760'692'362 ГРН26'210'000'000 ГРН
Середньорічні витрати400'000'000 ГРН5'000'000'000 ГРН
Тривалість проєкту, в т.ч.1'362 місяці744 місяці
Цільові показникиВизначені Визначені
Компоненти технічного рішення
Фінансове обґрунтування
Загальний бюджет проєкту
Загальний попередній бюджет31'760'692'362 ГРН2'621'000'000'001 ГРН
Капітальні витрати31'760'692'362 ГРН2'621'000'000'001 ГРН
Операційні витрати0 ГРН0 ГРН
Попередній розпис видатків
Операційні витрати на реалізацію0 ГРН0 ГРН
На підготовку60'000'000 ГРН210'000'000 ГРН
На реалізацію31'300'692'360 ГРН21'000'000'000 ГРН
На експлуатацію400'000'000 ГРН5'000'000'000 ГРН
На закриття2 ГРН1 ГРН
Середня вартість проєкту на одного отримувача послуги
Одиниця послугиВартість одного проїзду
Вартість одиниці послуги8 ГРН
Дохідність проєкту
Чи передбачається проєктом отримання доходу?
ВідповідьНіНі
Механізми фінансування проєкту
Чи визначені джерела та механізми фінансування?
Джерело та механізмТакНі
Джерела фінансування
Затверджені кошти351'000'000 ГРН0 ГРН
Очікувані кошти3'610'800'000 ГРН0 ГРН
Управлінське обгрунтування
Оцінка ризиків
Технічний ризикВизначені
Інший ризикВизначені
Організаційні заходи
Формування та обгрунтування проєктної ідеї68 тижнів
Техніко-економічне обгрунтування174 тижні
Підсумки техніко-економічного аналізу
Економічний аналіз
Соціальні вигоди та витрати
Соціальні аспекти: Вдосконалення існуючої системи пасажирського транспорту у центральній частині міста. Розвиток зручного, екологічного транспорту міста та модернізація інфраструктури до сучасних соціальних стандартів. Безпекові аспекти: Враховуючи актуальність наявності безпекової цивільної інфраструктури, добудова Дніпровського метрополітену є прямим результатом розвитку системи цивільного захисту міста як об’єкту укриття найвищого рівня захисту
Екологічні вигоди та витрати
Розширення системи метрополітену у м. Дніпрі прямо пов’язано з забезпеченням можливості зниження використання традиційного пасажирського та приватного транспорту у центральній частині міста, що дозволить розширити існування пішохідних, громадських зон, підвищення показників екологічності та досягнення високих соціальних показників благоустрою.
Непрямі вигоди та витрати
Розвиток метро стимулює попит на житло й комерційні об'єкти поруч.