Мета проєкту:
Підвищення якості послуг
Головний розпорядник коштів
Запорізька обласна державна адміністрація
Функціональна класифікація видатків та кредитування бюджету
0111 - Вищі органи державного управління, органи місцевої влади та місцевого самоврядування
Цільовий пріоритет уряду
990100 - Інші пріоритети Уряду
Бал
2.400109
Основні дані
Проблематика
Поточний стан, опис проблем та потреб для їх вирішення
Одним з першочергових завдань органів місцевого самоврядування є забезпечення можливості отримання адміністративних послуг суб’єктами господарювання та мешканцями міста через Центри надання адміністративних послуг в належних умовах та з відповідною якістю обслуговування. Сьогодні отримувачами адміністративних послуг є не тільки пересічні громадяни, підприємці міста, юридичні особи, а і громадяни, які під час воєнного стану в Україні отримали статус ВПО, ветерани війни, учасники бойових дій та інші категорії громадян, яким потрібно отримувати життєво необхідні послуги у ЦНАП. Наразі кожна громада міста намагається збільшувати перелік адміністративних послуг, які вкрай необхідно запроваджувати у ЦНАП. Запровадити надання всіх послуг в існуючих приміщеннях ЦНАП м. Запоріжжя не можливо. Разом з тим, маючи досвід інших міст України таких, як наприклад Харків, Маріуполь, Луцьк є необхідність створення і у м. Запоріжжя Мультицентру надання адміністративних послуг. Створення зазначеного центру дозволить запровадити надання не тільки адміністративних послуг, а і публічних, муніципальних та інших послуг, які користуються попитом та є необхідними для належної життєдіяльності містян.
Детальний опис мети проєкту і способу її досягнення
- забезпечення покращення умов праці співробітників Центру надання адміністративних послуг м. Запоріжжя;
- підвищення спроможності ЦНАП для більш ефективного надання адміністративних послуг та збільшення кількості послуг;
- підвищення якості та ефективності надання послуг;
- популяризація ЦНАП та його діяльності;
- створення відповідної інфраструктури для більш якісного виконання обов’язків з надання адміністративних послуг фізичним та юридичним особам та забезпечення сприятливих умов для реалізації конституційних прав людей з обмеженими можливостями.
Створення зазначеного центру дозволить запровадити надання не тільки адміністративних послуг, а і публічних, муніципальних та інших послуг, які користуються попитом та є необхідними для належної життєдіяльності містян.
Узгодження проєкту із стратегічними документами
Стратегія розвитку територіальної громади
ЗАТВЕРДЖЕНО Рішенням міської ради 20.12.2017 №57
Попит на послугу та його динаміка
Категорія
Рік
Оцінка
Вимір
Річний попит на послуги/інфраструктуру
2024
78280
шт
Показники проєкту
Показник
Базове значення
Цільове значення
Кількість користувачів з числа маломобільних груп населення
2
3
Кількість робочих місць, у тому числі для ВПО
5
15
Кількість людей, що користуватимуться послугою
400
700
Кількість користувачів з числа ВПО
154
75
Кількість працівників закладу/установи/організації
180
250
План проєкту
Формування та обгрунтування проєктної ідеї
Аудит та оцінка
Залучення фінансування
Підготовка до імплементації
Імплементація
Затвердження фінансування
55 днів
30 днів
30 днів
30 днів
29 днів
27 днів